Skip to content

Traktorkrångel

september 19, 2015

Idag har nävarna blivit ordentligt skitiga! 

Då jag är ett motormongo fick jag hjälp av en vän att ordna till växelföringen som hängt sig!

Eftersom traktorn är svårmekad fick vi för att lossa på en grej, först plocka bort två andra grejer… Men det verkar som om vi fick ordning på det, imorgon ska eländet skruvas ihop igen😀 

 

2 kommentarer leave one →
  1. Mattias permalink
    oktober 9, 2015 6:03 e m

    Måste hela instrumentpanelen väck då?

  2. Christopher permalink
    oktober 22, 2015 5:49 f m

    Hej, jag brukar läsa din blogg eftersom jag själv är intresserad av att göra något liknande det du gjort dvs skaffa en gård att bo i. Brukar bo vid den halländska kusten på sommaren men föredrar att bo mer i skogen. Jag gillar den halländska skogsbygden. Har mest varit vid Simlångsdalen och Oskarström. Mitt enda problem är regnet, detta är ju sveriges regnrikaste område. Resten av året, dvs bortsett från sommaren, bor jag i den mer regnfattiga östra sidan av Sverige, det är ca halva mängden nederbörd. Jag har alltså ingen erfarenhet av att bo i sveriges regncentrum året runt. Dessutom regnar det betydligt mindre vid kusten. Har fått för mig att du bor i just de halländska skogsbygderna. Kanske har du något intressant kommentar kring din erfarenhet om regnet? Har du några andra tips eller reflektioner om den halländska skogsbygden så är det såklart intressant.

Kommentera

