Skip to content

Fem år av bloggande

september 19, 2014

Igår var det fem år sedan det första blogginlägget dök upp.

Sedan dess har det rullat på med 782 inlägg till.
De två senaste åren har varit väldigt intensiva med att ”få igång” gården.
Den 1:a oktober är det två år sedan vi flyttade hit, enormt mycket har hänt sedan dess.

Så stort tack till alla som med jämna mellanrum fortsätter besöka bloggen trots att jag blivit sämre på att uppdatera.
Har för övrigt fått ordning på den gamla systemkameran (skit i kamerahuset) så räkna med bättre bildkvalité den närmsta tiden.

Ha en trevlig och produktiv helg
// Nils

Solfår (2)

5 kommentarer leave one →
  1. september 20, 2014 9:51 f m

    Grattis! Jag hittade dig när du skrev om ”no-digging potatoes” och hade lagt ut en film om det. Kul att följa din blogg. Du har lite Frank Erichsen i dig tror jag 🙂

    • september 25, 2014 8:04 e m

      Haha ja Frank är strået vassare än mig, men jag tar det som en komplimang 🙂

  2. september 21, 2014 12:02 e m

    Grattis på 5-årsdagen! Tiden går fort när man har roligt! (Jag har hunnit passera 6 år, och det är riktigt roligt att kunna gå tillbaka och se när och hur man gjorde vad, hur odlingarna utökats, barnen vuxit osv! Det är helt klart min största behållning av bloggen!)

  3. oktober 6, 2014 6:18 e m

    Tittar in ibland, har själv blivit rätt dålig bloggare. Tror det var intåget av Instagram som förstörde allt. 🙂

Kommentera

