Skip to content

Rediga snökedjor

januari 27, 2014

Idag har det kommit över en decimeter pudersnö.
Tur att det ingick rejäla snökedjor i priset för traktorn, nu ska jag bara pallra mig bort till en granne och låna ett snöblad sen är jag redo för mera snö!

20140127-213239.jpg

5 kommentarer leave one →
  1. Tobias permalink
    januari 28, 2014 9:27 e m

    Hej, tack för en fin blogg. Skulle vara tacksam om du ville lägga upp en bild på hur du spänner fast dina kedjor, har haft problem med detta självoch tror inte jag fick till det rätt.

    • januari 30, 2014 12:22 e m

      Var första gången jag satte på kedjorna så jag fick hjälp av en granne. vi fäste på dom och så rullade jag sakta frammåt och han gick bakom och sträckte upp dom hela tiden, ena sidan blev bra men den andra blev lite slappare…

  2. januari 29, 2014 6:51 e m

    Kul med lite traktorblogg! Vi är väl några som tycker det är kul, fast jag tror det är odlingen och djuren som lockar flest. 🙂

  3. Knarin permalink
    februari 1, 2014 11:53 e m

    BRING IT ON!!

Kommentera

