Skip to content

Fyra år med bloggen

september 18, 2013

Idag är det fyra år sedan första inlägget dök upp här på bloggen.

Såhär 683 inlägg, 2533 kommentarer och 236 000 sidvisningar senare kan jag bara konstatera ett par saker; jösses vad jag lärt mig mycket, vad mycket som har hänt och så roligt jag haft och fortfarande har!

20130918-205006.jpg

Får passa på att tacka alla som tittar förbi och särskilt de som lämnar en kommentar.
Det sporrar mig till att fortsätta skriva!

12 kommentarer leave one →
  1. september 18, 2013 8:28 e m

    Ser fram emot att få fortsätta läsa om allt ni gör!

  2. september 19, 2013 5:29 f m

    Ja finns det roligare att göra än att ha ett eget litet ställe där det finns hur många planer och projekt som helst. Hur mycket som helst som man kan lära och experimentera med. Dessutom så kan man göra det av en enda anledning och det är att man tycker det är kul, inga måsten och inget tvång.

    • september 19, 2013 7:42 e m

      Kunde inte sagt det bättre själv!

      • september 19, 2013 7:45 e m

        Har du vägarna förbi västra Värmland så är du välkommen in på en kopp kaffe. 🙂

      • september 19, 2013 7:54 e m

        Inte omöjligt att vi kikar förbi nästa sommar på väg upp eller ner från fjällen.
        Är väldigt nyfiken på dina TBH kupor!

      • september 19, 2013 8:26 e m

        Du är hjärtligt välkommen och det är ingen lång omväg om du åker 45:an förbi Sunne på väg norrut. Jag har lyckats få igång några nya biodlare i sommar och fler är på ingång. Väldigt skoj 🙂

  3. Knarin permalink
    september 19, 2013 7:45 e m

    Riktigt bra blogg du har!
    Och vilket fantastiskt ord/bild-skämt du gjorde. En blir på fåren och så skrev du att du ”FÅR passa på att TACKA”!!
    Aaah humor!!

  4. september 20, 2013 6:03 f m

    4-år, tänk vad tiden går, jag har hängt med hela vägen! Det får mig att inse att jag själv och min blogg passerat 15årsgränsen med några månader… Det blev visst en långvarig relation med den där bloggen som jag knappt ville ha utan i princip övertalades till att starta, och som jag inte hade en aning om vad jag skulle skriva i, från början. (fast kommentarerna hos mig har då sannerligen ebbat ut med tiden, kanske har jag blivit tråkigare? 😉 Nu skriver jag nog mest för mig själv, och lite avlägsen familj och vänner som roas av att se vad som händer på gården)

    • september 20, 2013 7:24 e m

      Oj 15 år, fanns det ens bloggar för 15 år sedan?

      Har följt din blogg i fem år iaf, tråkigare vet jag inte men det är inte lika mkt odling och hemmapyssel längre utan blivit mer en hundblogg 🙂

      • september 23, 2013 9:09 f m

        !! FEM år, skulle det förstås stå. det smög sig in en etta… =) Min blogg har nog varierat en hel del under de här åren, en period näst intill bara häst, ngn annan höns, någon tredje bakning. Men allt annat hänger med, det finns bara inte lika mycket att skriva om när jag bakar samma gamla recept som för 7 år sedan, eller kläcker kycklingar för 34:e gången, ha ha

  5. september 22, 2013 8:09 e m

    Din blogg är alltid en av de första jag läser! Önskar att jag var yngre och kunde göra mer som du!

Kommentera

