Skip to content

Presentkort

maj 7, 2013

När vi gifte oss förra året önskade vi oss presentkort så vi kunde köpa fruktträd och bärbuskar.
I söndags var vi och köpte en första omgång för en bråkdel av presentkortssumman.

20130507-205336.jpg

Strax över 20 plantor fördelat på svarta och röda vinbär, hallon, krusbär, rabarber och kaprifol.

5 kommentarer leave one →
  1. maj 7, 2013 7:04 e m

    Vilken fantastisk bröllopspresent! Önskar er en solig helg- det verkar som ni kommer ha fullt upp framöver…
    Själv satte jag lök i går. Tog typ 3 timmar då jag hade en son som ömsom snubblade runt i gödselhögen ömsom pillade upp lökarna jag precis satt. När jag äntligen var klar var jag helt slut. I dag på förmiddagen upptäckte jag att hönsen varit där och min fina upphöjda lökbädd var inte längre upphöjd å fin… det blir nog inte mycket med det här odlandet i år 😦 PuH!

    • maj 8, 2013 2:46 e m

      Ja det kommer bli fullt ös, tur vi har semester nästa vecka!
      Hönsen kan fördärva odlingarna snabbt, gäller att hålla dom inhängnade.
      Hoppas du får lite lök till hösten iaf så er son kan utnyttja sina färdigheter som lökupptagare då istället för nu 🙂

  2. maj 8, 2013 6:50 f m

    Shit, jag borde nog gifta om mig! 😉

    • maj 8, 2013 2:48 e m

      Haha fast den totala bröllopsbudgeten hamnade på 10ggr mer än vad presentkorten är värda.
      Men ett bröllop är ju alltid trevligt 🙂

  3. Knarin permalink
    maj 10, 2013 8:24 f m

    Skönt att presentkorten ÄNTLIGEN kommer till användning!! 😉

Kommentera

