Skip to content

Skam den som ger sig

januari 5, 2013

Det är fortfarande kvar alldeles för mycket gödsel på stacken.
Fick inte kört ut så mycket i december som jag hade tänkt.
Målet är minst 25 skottkärror i veckan det tar ca 1,5 timme.

20130105-105230.jpg

9 kommentarer leave one →
  1. januari 5, 2013 7:01 e m

    Vi skulle ju kört ut lite, hur glömde vi bort det?

    • januari 5, 2013 10:18 e m

      Visst tänkte jag tanken att sätta nyårsgästerna i arbete men mitt snor och det tråkiga vädret bromsade 🙂

  2. Gräsligt Grön permalink
    januari 6, 2013 6:49 e m

    Men Nesse lelle
    Det kostar inte många kronor att hyra en bobcat en helg och fort går det.
    Sen har du massor med tid att göra sånt som fungerar fast man har dropp i näsan.

    • januari 6, 2013 9:03 e m

      Snålheten bedrar visheten 🙂
      Nu har jag nästan kommit halvvägs så nu är det det försent att att hyra maskin…

  3. Lena permalink
    januari 7, 2013 9:18 f m

    Hu får träningsvärk bara jag ser bilden 😉

  4. Handiman i Kåseberga permalink
    januari 7, 2013 1:53 e m

    Tips: Hyr en BobCat

  5. januari 7, 2013 8:48 e m

    Det var då ett jädra tjat om bobcats =)

  6. januari 11, 2013 4:54 e m

    Haha fyfan! Det här påminner om när jag grävde ut den sluttande marken i ladan, men det här är MYCKET värre!
    Mycket imponerande att göra detta för hand..

    • januari 11, 2013 6:41 e m

      Snålheten bedrar visheten som en vän sa åt mig angående manuella utgödslingsprojektet 🙂

Kommentera

