Skip to content

Uppdateringar

november 29, 2012

Insåg att mycket av informationen på de olika sidorna var inaktuell eller obefintlig.

Har uppdaterat följande:

Nisse info

Odlingarna

Djuren

Handvevat

3 kommentarer leave one →
  1. lillhasta permalink
    november 30, 2012 7:15 f m

    Vad kul att läsa! Det är så ofta man missar uppdateringar av sidor i bloggar. Bra att lägga ut uppdatering i inlägg. 🙂
    Jag är ju själv uppväxt i Jalland och har hängt med bland odlingarna hemma. Min farfar var också en hängiven odlare och hade när han bodde i stan sina odlingar hos oss på landet. Närmare 80, om inte över, cyklade han milen för att ta dig till sina odlingar och sedan hem igen.
    Fina maskiner du har. Jag är gift med en man som äääälskaaar motorer. Ser han en möjlighet att sätta en motor på något handsvarvat så tar han den. Fast jag brukar försöka få honom att tänka ur ett lite mer miljömässigt perspektiv 😀
    Alltid lika kul att läsa dina inlägg.
    Ha en bra dag/helg!

    • november 30, 2012 6:55 e m

      Jalland? Halland menar jag förstås 🙂

    • november 30, 2012 8:15 e m

      Ja det är lätt att missa, upptäckte att det stod att vi hade 4 hönor, och hyrde vår bostad t.ex.

      Haha vissa av mina handvevade hade jag gärna haft motor på då man får sig ett rejält träningspass av att mala mjöl!

      Lovar att ha en bra helg 🙂

Kommentera

