Skip to content

Kycklingar till salu

februari 29, 2012

Sist jag skrev hade 15 kycklingar kläckts. Men det var då…
Just nu springer det runt 24 st små dunbollar i lådan och har vi tur kommer någon mer under dagen.
24 är lite fler än jag räknat med så är det någon som vill köpa 10- talet små kycklingar så hör av er!

20120229-123507.jpg

20120229-123521.jpg

2 kommentarer leave one →
  1. Gräsligt grön permalink
    februari 29, 2012 3:20 e m

    Fniss
    Om jag ska kläcka egna ägg i framtiden så ska jag skaffa en sån där rysk kläckare utan fläkt för det verkar ge bra utdelning.

    Och snart kommer de att picka och riva i varenda plantering.
    Men dom är ju så gulliga än så länge.

    • mars 3, 2012 5:49 e m

      Ja den var bättre än väntat! Har inte löst hur jag ska hålla hönsen borta från odlingarna. Men det ger sig 🙂

Kommentera

