Skip to content

Alsace

januari 5, 2012

Befinner mig just nu i Alsace i Frankrike på en liten vingård på nyårs resa med farsan.
Vädret är uselt men vinet är gott!
Fransoserna har koll på detta med hemproduktion och i trädgårdstillbehörs affärerna finns prylar för den med självhushållsarambitioner till priser jag bara kunnat drömma om i Sverige! En uppdatering kommer till helgen när jag åter är hemma med allt jag hittat!
Har ägnat eftermiddagen åt att provat vin direkt ur fat, nu ska vi ut och äta och dricka mer vin! Tjohej
//

2 kommentarer leave one →
  1. januari 5, 2012 6:48 e m

    …nä men jag är inte ett dugg avis, inte jag inte….

    • januari 7, 2012 4:28 e m

      Haha! Det var riktigt trevligt! Gjorde många investeringar till hushållet 🙂

Kommentera

