Skip to content

Risfrossa i hönshuset

december 7, 2010
tags:

Hönsen växer på ordentligt och börjar bli redigt stora och fina! Synd vi inte har fler för det hade nästan varit läge för en ”julatocke” till kvällsmat.

Risfrossa

Ställde in en burk med kokt ris till dom i helgen och det frossa dom i sig så fort att jag tog bort burken så dom fick resten några timmar senare.

 

3 kommentarer leave one →
  1. december 8, 2010 11:56 f m

    Så fina de är!

    Du bor inte i närheten av Falköping? Jag har två ungtuppar över som du kan få om du vill ha ngt att äta!

  2. december 8, 2010 6:53 e m

    Tyvär inte. Men har kanske vägarna förbi där i nästa vecka… Hör av mig i så fall 🙂

  3. december 10, 2010 8:52 e m

    Jamen gör det isf! För jag är inte så sugen på att slakta nu när jag är gravid och mår illa och så där, och det är bättre att de kommer till nytta än att jag gräver ner dem!

Kommentera

