Skip to content

Bondböna

maj 25, 2010

Det tog sin lilla tid innan bondbönorna börja komma upp ur jorden men nu pressar sig livskraftiga plantor upp genom jorden.

3 kommentarer leave one →
  1. nemo permalink
    maj 26, 2010 7:41 f m

    ser allt för fint ut 😉 om jag fotograferat min odling fick jag först rensa runt plantan. fy vad ogräset växer nu. Och skiten blandar sig med de späda plantorna så jag blir osäker på vad som är planterat och vad som invaderat.

  2. maj 26, 2010 3:25 e m

    Bondbönor är så gott 🙂

  3. maj 26, 2010 4:58 e m

    Har aldrig provat bondbönor innan så det ska bli spännande!
    Har samma problem.. Vissa rader låter jag bli att rensa tillsvidare och i de andra pågår utnötningskrig 🙂

Kommentera

