Skip to content

Julegaver

december 28, 2009

En yoga bok, 4 självbiografier av folk som levt hårda liv och ett första hjälpen kit gav mig i år en spade, kratta och en übergedigen grävgrep, tack mor och syster, markarbetena 2010 är räddade till nästa år önskar jag mig en get 😛

(ja jag vet krattan blev kapad i bilden men går inte ut och tar en ny bild)

One Comment leave one →
  1. december 28, 2009 8:48 e m

    Bryggarbroder! Se nu till att läsa min blogg om vår ölbryggning, maten, träningen och livet! 😀

Kommentera

