Skip to content

1000+

november 6, 2009

Igår blev det besöksrekord på bloggen samt att jag nu har haft 1050 besökare sedan slutet på september… Inget jag hade räknat med men förbaskat roligt! Besöksrekordet berodde till 100% på en hänvisningen härifrån där jag började som gästskribent tidigt i våras och skrev om mitt uppstartade trädgårdslandsprojekt (som bara växer och växer).

Eftersom jag är en sucker för statistik så är jag glad för all statistik man kan läsa ut från bloggen och då framförallt vilka sökmotortermer som gjort att folk hittat hit:

De vanligaste:

  • Äppelsaft saftmaja (många äpplen måste ha legat i trädgårdarna i höst)
  • Kaveldun
  • Nitecore (Många ficklampsfreaks)
  • Var kan man köpa lampolja (Ja inte här i alla fall)
  • Husqvarna reliance
  • Kelly kettle

Ett par märkliga:

  • Kettla pinnar (ingen aning vad det är men det låter som en drink man kan beställa i Reykjavik
  • ”konservering” av ”löv”

Avslutar med en bild jag tog tidigt i höstas som föreställer snabbaste vägen till den lokala köpmannen =)

Skogsväg

//N

No comments yet

Kommentera

