Skip to content

Första snön och dom senaste inköpen

november 4, 2009

Var i provinshuvudstaden idag skulle bl.a kika efter en ny laptop (den jag köpte i förra veckan vart jag ej nöjd med så den är tillbakalämnad) Men jag hittade ingen vettig utan använder mig av sambons dator och den gamla i extremt korta intervaller.
Istället fick jag äntligen tag på ett par riktigt sköna vandringskängor. Ett par Ecco rugged terrain IV, och en förbaskat skön Mckinley Enduro 18 med ryggsvetts ventilation, vattentät överdrag i en smidig ficka i botten samt att försäljaren slängde med en 1,5l vätskepåse som passar till ryggan på köpet. Min andra ryggsäck en Arcteryx Bora 35 liter är för stor när jag ger mig ut på turer som inte varar mer än en halv dag. Får trotsa vädret och ge mig ut och göra ett fälttest på grejerna. Första snön började nyss rassla ner i faggorna…

enduro-18

Ecco

Kommentera

