Skip to content

Nitecore d20

oktober 21, 2009

Fick min efterlängtade leksak på posten idag! Den brutalaste ficklampan jag har ägt någonsin. Har nog aldrig velat ha mörker så fort som idag 😀

Helt sjukt vilket kraftfullt ljus den levererar (180 lumen)…  Visst kan man tycka att den är dyr men under hela nitecorens livslängd hade  jag slitit ut en massa budgetficklampor.

Nitecore

5 kommentarer leave one →
  1. oktober 21, 2009 8:27 e m

    Funderar på samma lampa, har ju min Nitecore D10 som jag är supernöjd med. Släng gärna upp lite nattbilder om du kan =)

  2. oktober 21, 2009 8:43 e m

    Min gamla mini maglite känns patetisk i jämförelse! Provade ta lite nattbilder men måste mixtra med slutartider för att det ska kunna ge en någorlunda rättvis bild… Men det blir ju mörkt imorgon kväll med så då tar jag och pular lite med det! =)

  3. oktober 22, 2009 5:57 e m

    Haha, du och dina ficklampor. Och lampor överhuvudtaget för den delen. Det är bara så Nisse.

  4. oktober 24, 2009 6:00 f m

    Ja jag jämförde med minimag och kom till samma slutsats. Alltid tyckt att den varit hyfsat bra och maglites rykte har ju alltid varit bra men det är nya tider nu =)

    Stina: Tänk vad bra det är när mörkret kommer 🙂

  5. december 11, 2009 1:05 e m

    nisseitorpet och swehank: Härligt att höra att ni är nöjda med era Nitecore D10 och D20.

    Bra blogg 🙂

    Mvh Nicklas (Arkiv N)
    Liomater.se

Kommentera

